Gwarancja satysfakcji
dotyczy "wycieczek szytych na miarę"
Co może pójść nie tak? Teoretycznie wszystko. Linie lotnicze mogą odwołać lot, pociąg może się spóźnić, pogoda może się zmienić, możesz się zatruć, sedes w toalecie może się zapchać, w zazwyczaj czystym basenie może utopić się jaszczurka, przyjaźnie wyglądający psiak może Cię ugryźć, ubezpieczyciel może odmówić wypłaty odszkodowania, itd., itp. Na większość spośród tych rzeczy wpływu nie mam ani ja, ani Twój osobisty concierge na miejscu. Jednak... uwaga, uwaga - to Ty decydujesz, czy wywiązałem się z powierzonego zadania, czy mogłem dać z siebie coś więcej i w związku z powyższym to Ty decydujesz na jaki procent umówionego wynagrodzenia zasłużyłem. Przed wylotem na Sri Lankę umawiamy się na określoną stawkę dla organizatora - czyli dla mnie. Stawki uzależnione są od wybranego przez Ciebie zakresu. Pełna inwestycja w wycieczkę z prywatnym kierowcą, z wyżywieniem i noclegami rozpoczyna się od 90 zł za osobę za dobę, z czego prowizja dla organizatora wynosi - w zależności od szczegółów wycieczki - do maksymalnie 15% całkowitej kwoty. Wynagrodzenie organizatora w umówionej kwocie wpłacasz w gotówce w dzień zakończenia wycieczki swojemu concierge, który następnie rozlicza się ze mną. Ponieważ płacisz na końcu, nie na początku wycieczki, moje wynagrodzenie możesz pomniejszyć według uznania, jeśli nie jesteś w pełni zadowolony. Ani ja, ani Twój concierge nie negocjujemy kwoty, tylko akceptujemy Twoją decyzję. Jedyne o co wtedy poprosimy to informacja, co poszło nie tak, aby w przyszłości poprawić jakość usługi.
Ta usługa opiera się na wzajemnym ZAUFANIU. Ty powierzasz mi zorganizowanie wycieczki, ufając, że znam się na swojej pracy, ja z kolei uzależniam moje wynagrodzenie od Twojej satysfakcji, ufając, że dotrzymasz słowa.